oglaševanje

Katere metode prepričevanja uporabljajo oglaševalci oglasov?

Zagotovo si že kdaj videl oglas za podjetje L'oreal. Kdo hvali izdelek v njihovih oglasih? Odkljukaj pravilni odgovor.

Običajna gospodinja
Slavna manekenka ali igralka
Neznano, vendar lepo dekle

Odgovor je pravilen.

Odgovor je napačen.

Katero sporočilo torej poudarjajo L'orealovi izdelki?

Da bomo, če bomo uporabljali to kozmetiko, lepi in uspešni.

Pomisli na enega izmed oglasov, v katerih nastopa družina.

Kaj večinoma počne oče?

Bere časopis.

Kaj počne mama?

Opravlja gospodinjska dela.

Koliko otrok je v tej družini?

Dva, fantek in punčka.

Kakšni so vsi člani družine?

Srečni, zadovoljni …


Zagotovo si tudi ti že kdaj kupil enega od izdelkov, ki obljubljajo boljše počutje, čistejše zobe, redno prebavo. V njih je bila verjetno tudi statistika (raziskave dokazujejo, vsaka tretja Slovenka …).

Ali verjameš tem statistikam?

Kaj pa osebam, ki ti zatrjujejo, da je pri njih izdelek deloval? (npr. Actimel)

 

Pri izdelavi oglasov si oglaševalci pomagajo s slavnimi osebami, poudarjajo varčevanje s časom in denarjem, uporabljajo statistiko brez dokazov … Ljudje v oglasih so vedno srečni, zadovoljni, lepo oblečeni.

 

 

 

avtor