oglaševanje

Prejšnjo uro si izdelal oglas. Pokaži ga sošolcem, oni naj pokažejo izdelke tebi. Primerjajte in ugotovite, kateri oglas je najboljši. Poskušajte povedati zakaj.

 

 

 

Oglej si nekaj primerov oglasov, ki so jih pripravili učenci.

Ustvarjalci oglasov so pravi mojstri. Nikoli ne pišejo oglasov kar na pamet, vedno točno vedo, komu je oglas namenjen in kaj želi povedati. Zato so službe v oglaševalskih agencijah najbolje plačane, vendar zahtevajo tudi veliko idej.

Preberi članek o spletnem oglaševanju in pripravi povzetek za sošolce, predstavi ga kot govorni nastop.

http://sl.wikipedia.org/wiki/Spletno_ogla%C5%A1evanje

 

V razredu (ali kar prek spletnika ali foruma) pripravi razpravo. S sošolci se pogovarjate o naslednjih temah:

  1. Zakaj kupujete določene znamke?
  2. Kako oglasi zavajajo?
  3. Kateri oglasi so se ti najbolj vtisnili v spomin?

 

Za konec pripravite še okroglo mizo o oglaševanju. Voditelj naj izzove sogovornike z vprašanji:

Ali bi pogrešali oglase, če jih ne bi več bilo?
Ali bi morali odpraviti oglase, namenjene otrokom?
Ali bi morali biti televizijski programi z oglasi brezplačni?
Ali je prav, da podjetja, ki proizvajajo alkoholne pijače in cigaretne izdelke, ne smejo oglaševati svojih izdelkov, avtomobilska industrija pa svoje avtomobile lahko, čeprav največ ljudi še vedno umre v prometnih nesrečah in ne od alkohola ali cigaret?

 

 

 

avtor