skupinsko delo

1. skupina: 22. maja (Branja 2, str. 17-18)

Poimenuj temo pisma.

Se Wertherju človek zdi svobodno bitje?

Kaj sodi o zmožnosti človekovega razumskega spoznavanja sveta? Do kakšnega spoznanja pride, ko primerja svet otrok s svetom odraslih?

Kaj meni o ljudeh?

V čem je bistvo spoznanja, ki ga Werther imenuje “sladki občutek svobode”?

Zamisli si za odlomek izviren naslov.

2. skupina: 16. junija (Branja2, str. 18)

 

Poimenuj temo pisma.

Kaj vse Werther opazi na Lotte?

Katera poved kaže, da je presenečen, celo malo v zadregi ob prvem srečanju z njo?

Ali tudi on ob prvem srečanju naredi vtis nanjo?

Zamisli si za odlomek izviren naslov.

 

3. skupina: 16. julija (Branja 2, str. 19)

Nad čim je Werther pri Lotte najbolj očaran?

V njegovem odnosu do Lotte se pojavljata dva vidika ljubezni: duhovni in telesni. Pojasni ju s primeri iz odlomka.

Izpiši medmete in pojasni, kaj izražajo. Pomagaj si s SSKJ. Ali so po tvojem mnenju medmeti te vrste primerni za izražanje ljubezenskih čustev?

Kako imenuje svoje počutje po srečanjih z Lotte?

Zamisli si za odlomek izviren naslov.

 

4. skupina: 30 avgusta (Branja 2, stran 200)


Werther opazuje Lotte. (Johann Daniel Donat)

 

Ali mu srečanja z Lotte še prinašajo zadovoljstvo?

Kako se stopnjuje njegovo čustvovanje?

Kakšno rešitev vidi v tem ljubezenskem trikotniku?

So podobe iz narave, ki jih navaja, skladne z njegovim čustvovanjem ali so mu nasprotne?

Se strinjaš, da Werther čuti močno disharmonijo? Pojasni izraz ob pomoči SSKJ.

Zamisli si za odlomek izviren naslov.

avtor